• HW Online Honlapkészítés, Weboldal készítés
  • +36 70 325 6986

Google Adwords hirdetés


Google Adwords hirdetés

A Google óriási látogattotságának köszönhetően a legnagyobb PPC kampányokkal foglalkozó cég mind a hirdetést feladók, mind a partneroldalak számára. Nem csak a magyar nyelvű piacon, de akár más országok piacán is ad lehetőséget hirdetéseink megjelentetésére.

Az AdWords rendszer egy úgynevezett PPC, Pay-Per-Click vagy magyarul átkattintás alapú hirdetési rendszer. A hirdetők kulcsszavakra, kifejezésekre licitálnak. Mikor valaki a keresőben rákeres az Ön hirdetésének egyik kulcsszavára, akkor az vagy jobb oldalon a hirdetések között (szponzorált linkek), vagy az organikus találatok felett jelenik meg. Emellett a Google partnerei között szerepel az ok.hu magyar internetes kereső is vagy a nagy népszerűségnek örvendő Googlemail, a g-mail rendszerben is szerepel. Ezeken a kiemelt partneroldalakon kívűl még több ezer tartalmi oldalon is megjelenik hirdetésünk.

 

Versenytársai kihasználják az Google AdWords keresőhirdetés adta lehetőségeket?

 

Ellenőrizze: kattintson ide és írja be a keresőbe vállalkozására jellemző kulcsszavait.

A mai piaci helyzetben nem megengedhető, hogy a versenytársak háta mögött kullogjunk. Az AdWords keresőhirdetés rendszere megoldást nyújt az új ügyfelek megszerzésére!

 

A Google AdWords előnyei

 

Teljes körű irányítás: A kampány beállításokkal pontosan meghatározható, hogy milyen célcsoportot szeretne elérni. Meghatározhatja, hogy egy-egy hirdetésre mennyit szeretne költeni, illetve hogy mekkora összeget szán a hirdetésekre havi szinten.

 

Minőségi látogatók: A kulcsszavak pontos meghatározásával, csak olyan látogatókat hoz a kampány a weboldalára, akik az adott témában érdeklődnek. Ha Salgó polcokat árul, akkor a hirdetéseket a "Salgó polc" kifejezésre optimalizáljuk. Ekkor éppen azok az érdeklődők fognak találkozni a hirdetéseivel, akiknek az adott pillanatban Salgó polcra van szükségük, és nem azok, akik fa polcra keresnek rá.

 

Gyorsaság: Hirdetései szinte azonnal megjelennek a hirdetés létrehozása után. Az eredményeket akár már aznap elkezdheti kiértékelni. Ilyen lehetőségeket szinte semmilyen más hirdetési forma nem kínál.