• HW Online Honlapkészítés, Weboldal készítés
  • +36 70 325 6986

 

Mi a keresőoptimalizálás?


A keresőoptimalizálás (angol rövidítése: SEO).
Keresőoptimalizálás során a weboldalt úgy alakítjuk át, hogy a kulcsszavakra jó pozícióba kerüljön és minél több látogató jöjjön a keresőrendszerekből.
 


keresőoptimalizálás, keresőoptimalizálás tanácsadásMiért fontos az Ön vállalkozásának is a keresőoptimalizálás?

 

Keresőoptimalizálás, tanácsadás. Az internetezők a keresők találati listáján az első pár oldalnál nem néznek át többet. Sőt, ha nem találják meg az általuk keresett információt az első oldalon, a legtöbb esetben új keresést indítanak, vagy a konkurencia oldalait nézik.

 

Keresőoptimalizálás célja, hogy minél előrébb kerüljön a keresők találati listájában.

 

Milyen keresőre optimalizálunk?


A keresőoptimalizálást a legnagyobb keresőre végezzük, a google keresőre.
Ha már a google találati listáján a keresőoptimalizálás segítségével jó helyezést érünk el, az összes többi keresőben is várhatóan jól szerepelhetünk.

 

Miért pont a google a keresőoptimalizálás célpontja?


A felhasználók a google-t használják a világon a legtöbben. Hivatalos felmérés nem készült a hazai keresőrendszerek használatáról, de tapasztalataink szerint (statisztikák alapján) a google használata 85-90%.

 

Mi a garancia a jó helyezésre a keresőoptimalizálás során?


A keresőoptimalizáló cégek sok jóval kecsegtetnek.

 

Alapvetően kétféle keresőoptimalizálás létezik:
 

  1. White SEO - fehér keresőoptimalizálás
  2. Black SEO - fekete keresőoptimalizálás

 

Fehér keresőoptimalizálás
Olyan keresőoptimalizálási gyakorlat, amelyben a keresők által ajánlott instrukciók alapján, etikusan dolgoznak, ezzel elősegítve a weboldalkeresők organikus találati listáján való előkelőbb megjelenést. Ez a keresőoptimaliálás időigényesebb, de biztos nem tiltják ki a weboldalt a keresők.

 

Fekete keresőoptimalizálás
A keresők gyenge pontjait kihasználva, etikátlanul,  végzik a keresőoptimalizálást. A keresőoptimalizálási trükkökkel hamar a találati lista elejére lehet kerülni. A keresőrendszerek folyamatosan dolgoznak a minél relevánsabb keresési eredményekért, így hamar rájönnek a nem tiszta keresőoptimalizálásra, amely komoly büntetéssel jár. Akár a keresőből való teljes törlés.
Ettől kezdve a weboldal nem lesz megtalálható a keresőrendszerben és nagyon nehéz a weboldal megtisztítása után, hogy újra vegyék fel rendszerükbe a honlap tartalmát.

 

Rengeteg cég hirdeti magát a következőképpen: "keresőoptimalizálás eredményeként garantáltan első helyen", vagy "garantáltan ez első öt találat között".
Egyik keresőoptimalizáló cégnek sincs rálátása a keresők algoritmusaira, így ezek a mondatok igen merész kijelentések.

 

Cégünk csak és kizárólag  White SEO-t alkalmaz a keresőoptimalizálás során.

 

A White SEO fehér keresőoptimalizálás nem hoz azonnali, nagy eredményt, de a keresők garantáltan nem tiltják ki a weboldalt.

 

keresőoptimalizálás, keresőoptimalizálás tanácsadásMilyen pozíciót kell elérni a találati listán?


A keresőoptimalizálás célja:
 

  • minél több ügyfelet csábítani a weboldalra, a lehető legkevesebb anyagi teher mellett.


A keresőoptimalizálással nem hirdetési felületeket vásárol, nem kell fizetni azért, hogy weboldala bekerüljön az első tíz találatba!


Természetesen a keresőoptimalizálás lassabb folyamat, mint a fizetett hirdetések. Azonban, ha honlapunk az első tíz találatban szerepel, már jó eredménye a keresőoptimalizálásnak.

 

Kell-e keresőoptimalizálás a fizetett hirdetések mellett?


Keresőoptimalizálásnál az eredmények csak  hónapok múlva jelentkeznek, ezzel szemben a fizetett hirdetések akár 10 perc elteltével szerezhetnek ügyfeleket. Ha párhuzamosan lezajlik egy jól kidolgozott keresőoptimalizálás, a legfontosabb kulcsszavainkkal a keresőkben sokkal nagyobb teret tudhatunk magunkénak. Érdemes a fizetett hirdetést is futtatni a keresőoptimalizálás mellett, és ha már eredményeket értünk el a kiválasztott kulcsszavakra akkor a fizetett hirdetés összegét, kulcsszavait is csökkenthetjük.

 

Hogy érdemes keresőoptimalizálni? Weboldal készítésével együtt vagy külön?


A keresőoptimalizálást érdemes a weboldal készítésével együtt alkalmazni, ez a leginkább eredményre vezető. Természetesen az utólagos keresőoptimalizálás is eredményes lehet, de sokszor olyan korlátokat állít az eredményességgel szemben, hogy pl.: a teljes weboldal szerkezetet át kell alakítani.

Ha elavultan, helytelenül programozott  vagy rosszul strukturált a weboldal, a keresőoptimalizáló cégek első körben a hibák javítását fogják javasolni. A programkódok átírása után jöhetnek a keresőoptimalizálás további lépcsői. Ez Önre nézve anyagilag biztos, hogy több kiadást jelent.

Tekintse meg miről ismerheti fel, hogy weboldala nem ügyfélbarát, nem keresőoptimalizált. 10+6 jó tanács weboldal készítés előtt és után!

 

Miért bízza a keresőoptimalizálást cégünkre?


A keresőoptimalizálás nem csak technikai jellegű. Szakértői gárdánk a keresőoptimalizálást felépített tematika szerint, minden részletre kitérően végzi. A keresőoptimalizálás nem pusztán technikai megoldások alkalmazására épül. A keresőoptimalizálás elsődleges célja az Ügyfél elérése és a weboldalon való tartása, valamint a vásárlásra ösztönzés.
 

Mennyibe kerül a keresőoptimalizálás?
 

Első körben felmérjük honlapját, hibákat keresve. Ha feltártunk minden lehetséges hibát, javaslatokat adunk az átalakításra, és annak mértékére. Ha a weboldalán átalakítást kell végeznünk, az átalakítás összegében már benne van, az első keresőoptimalizálási összeg.

Ezután, a keresőkben elért pozícióbeli eredmények után sikerdíjban kell fizetni, a szerződésben meghatározott időtartamig. A szerződés időtartama minimum 1 év.

Ha megfelelő a weboldal alap programozása, nem kell mélyen a motorjába nyúlni, akkor felmérés után a keresőoptimalizálási beállításokat óradíjban határozzuk meg. Előzetes árajánlat formájában megkapja mennyi is ez az összeg.