• HW Online Weboldal készítés Budapest
  • +36 70 325 6986

 

Mi a keresőoptimalizálás?


A keresőoptimalizálás (angol rövidítése: SEO).
Keresőoptimalizálás során a weboldalt úgy alakítjuk át, hogy a kulcsszavakra jó pozícióba kerüljön és minél több látogató jöjjön a keresőrendszerekből.
 


keresőoptimalizálás, keresőoptimalizálás tanácsadásMiért fontos az Ön vállalkozásának is a keresőoptimalizálás?

 

Az internetezők a keresők találati listáján az első pár oldalnál nem néznek át többet. Sőt, ha nem találják meg az általuk keresett információt az első oldalon, a legtöbb esetben új keresést indítanak, vagy a konkurencia oldalait nézik.

 

A SEO célja, hogy minél előrébb kerüljön a keresők találati listájában.

 

Milyen keresőre optimalizálunk?


A keresőoptimalizálást a legnagyobb keresőre végezzük, a google keresőre.
Ha már a google találati listáján a  jó helyezést érünk el, az összes többi keresőben is várhatóan jól szerepelhetünk.

 

Miért pont a google a SEO célpontja?


A felhasználók a google-t használják a világon a legtöbben. Hivatalos felmérés nem készült a hazai keresőrendszerek használatáról, de tapasztalataink szerint (statisztikák alapján) a google használata 85-90%.

 

Mi a garancia a jó helyezésre a keresőoptimalizálás során?


A SEO cégek sok jóval kecsegtetnek.

 

Alapvetően kétféle keresőoptimalizálás létezik:
 

  1. White SEO
  2. Black SEO

 

White SEO
Olyan keresőoptimalizálási gyakorlat, amelyben a keresők által ajánlott instrukciók alapján, etikusan dolgoznak, ezzel elősegítve a weboldalkeresők organikus találati listáján való előkelőbb megjelenést. Ez módszer időigényesebb, de biztos nem tiltják ki a weboldalt a keresők.

 

Black SEO
A keresők gyenge pontjait kihasználva, etikátlanul,  végzik a keresőoptimalizálást. A trükkökkel hamar a találati lista elejére lehet kerülni. A keresőrendszerek folyamatosan dolgoznak a minél relevánsabb keresési eredményekért, így hamar rájönnek a nem tiszta keresőoptimalizálásra, amely komoly büntetéssel jár. Akár a keresőből való teljes törlés.
Ettől kezdve a weboldal nem lesz megtalálható a keresőrendszerben és nagyon nehéz a weboldal megtisztítása után, hogy újra vegyék fel rendszerükbe a honlap tartalmát.

 

Rengeteg cég hirdeti magát a következőképpen: "keresőoptimalizálás eredményeként garantáltan első helyen", vagy "garantáltan ez első öt találat között".
Egyik keresőoptimalizáló cégnek sincs rálátása a keresők algoritmusaira, így ezek a mondatok igen merész kijelentések.

 

Cégünk csak és kizárólag  White SEO-t alkalmaz a keresőoptimalizálás során.

 

A White SEO nem hoz azonnali, nagy eredményt, de a keresők garantáltan nem tiltják ki a weboldalt.

 

keresőoptimalizálás, keresőoptimalizálás tanácsadásMilyen pozíciót kell elérni a találati listán?


A keresőoptimalizálás célja:
 

  • minél több ügyfelet csábítani a weboldalra, a lehető legkevesebb anyagi teher mellett.


A keresőoptimalizálással nem hirdetési felületeket vásárol, nem kell fizetni azért, hogy weboldala bekerüljön az első tíz találatba!


Természetesen a keresőoptimalizálás lassabb folyamat, mint a fizetett hirdetések. Azonban, ha weboldalunk az első tíz találatban szerepel, már jó eredménye a keresőoptimalizálásnak.

 

Kell-e keresőoptimalizálni a fizetett hirdetések mellett?


Keresőoptimalizálásnál az eredmények csak  hónapok múlva jelentkeznek, ezzel szemben a fizetett hirdetések akár 10 perc elteltével szerezhetnek ügyfeleket. Ha párhuzamosan lezajlik egy jól kidolgozott optimalizálás, a legfontosabb kulcsszavainkkal a keresőkben sokkal nagyobb teret tudhatunk magunkénak. Érdemes a fizetett hirdetést is futtatni a SEO mellett, és ha már eredményeket értünk el a kiválasztott kulcsszavakra akkor a fizetett hirdetés összegét, kulcsszavait is csökkenthetjük.

 

Hogy érdemes keresőoptimalizálni? Weboldal készítésével együtt vagy külön?


A keresőoptimalizálást érdemes a weboldal készítésével együtt alkalmazni, ez a leginkább eredményre vezető. Természetesen az utólagos keresőoptimalizálás is eredményes lehet, de sokszor olyan korlátokat állít az eredményességgel szemben, hogy pl.: a teljes weboldal szerkezetet át kell alakítani.

Ha elavultan, helytelenül programozott  vagy rosszul strukturált a weboldal, a keresőoptimalizáló cégek első körben a hibák javítását fogják javasolni. A programkódok átírása után jöhetnek a keresőoptimalizálás további lépcsői. Ez Önre nézve anyagilag biztos, hogy több kiadást jelent.

Tekintse meg miről ismerheti fel, hogy weboldala nem ügyfélbarát, nem keresőoptimalizált. 10+6 jó tanács weboldal készítés előtt és után!

 

Keresőoptimalizált weboldal készítés Budapest


HW Plus CMS rendszerünk segítségével a technikai SEO teljesen letudható. Úgy készítettük el egyedi tartalomkezelő rendszerünket, hogy az a jelenlegi keresőoptimalizálási elvárásoknak megfeleljen!
 

Miért bízza a keresőoptimalizálást Budapesti cégünkre?


A keresőoptimalizálás nem csak technikai jellegű. Szakértői gárdánk a keresőoptimalizálást felépített tematika szerint, minden részletre kitérően végzi. A keresőoptimalizálás nem pusztán technikai megoldások alkalmazására épül. A keresőoptimalizálás elsődleges célja az Ügyfél elérése és a weboldalon való tartása, valamint a vásárlásra ösztönzés.

 

Mennyibe kerül a keresőoptimalizálás?
 

Első körben felmérjük honlapját, hibákat keresve. Ha feltártunk minden lehetséges hibát, javaslatokat adunk az átalakításra, és annak mértékére. Ha a weboldalán átalakítást kell végeznünk, az átalakítás összegében már benne van, az első keresőoptimalizálási összeg.

Ezután, a keresőkben elért pozícióbeli eredmények után sikerdíjban kell fizetni, a szerződésben meghatározott időtartamig. A szerződés időtartama minimum 1 év.

Ha megfelelő a weboldal alap programozása, nem kell mélyen a motorjába nyúlni, akkor felmérés után a keresőoptimalizálási beállításokat óradíjban határozzuk meg. Előzetes árajánlat formájában megkapja mennyi is ez az összeg.

 

Keresőoptimalizálás ingyenes segédletek

A keresőoptimalizálás több pillérből áll. Cégünk a technikai SEO-ra specializálódott. Egy ilyen pillér a weboldal készítésben és a keresőoptimalizálásban a sebesség növelés. Sebességet nem csak a kód tisztaságával, hanem a képek optimailzálásával is elérhetünk. A weboldalak sebességnövelése és a képoptimalizálás cikkünkben olyan eszközöket mutatunk be, ahol ingyenesen és hatékonyan optimalizálhatjuk képeinket. Ha most készíttet weboldalt akkor érdemes figyelembe venni az időtényezőt. Mennyi időbe kerül az, hogy egy képet leoptimalizáljunk ingyenes eszközökkel, főleg ha nem egy képről van szó, hanem képek tömegéről. A Képoptimalizálás a HW Plus CMS rendszerben cikkünkben pedig bemutatjuk, hogy egyedi CMS rendszerünk, hogy küzdi le ezt a problémát, ügyfélbarát megoldásokkal.


A linkek nagy szerepet játszanak a keresőoptimalizálás sikerében. Egy jó linkhálózattal, akár rosszabb minőségű tartalmakat is a találati listák elejére lehet tenni. A linképítés mára nagyon sokat változott. A régi technikák nem működnek, sőt akár büntetést is kaphat a weboldal. A Linképítés, linkmarketing alapok cikkünkben bemutatjuk, milyen egy korszerű linképítés, hogyan érdemes egy stabil linkhálózatot létrehozni!

Az interneten fellelhető weboldalak nagytöbbsége nem szabványos forráskóddal rendelkezik. A Google még elnéző a szabványtalan weboldalakkal szemben, mindaddig amíg nem okoz sebességbeli, vagy megjelenésbeli problémákat. W3C-ben is ellenőriz a HW Plus CMS rendeszere cikkünkben segítséget nyújtunk abban, hogy ellenőrizze le weboldala szabványosságát, és a HW PLUS CMS rendszere, hogy alkalmazza a szabványokat!

A jól optimalizált tartalom, biztos siker. De tisztában van vele mi is az a jó tartalom? Vékony, vagy duplikált. Új SEO fejlesztés a HW Puls CMS-ben cikkünkben bemutatjuk, hogy érdemes megírni egy optimalizált tartalmat a weboldalra, hogy az keresőoptimalizált szempontokat figyelembe vegyen!

Munkánk során folyamatosan találkozunk a keresőoptimalizálás városi legendáival. Sajnos, sok SEO tesztelő program is legendák alapján épült fel, és akár lepontozásra is kerülhet az oldal tévhitek miatt. Milyen szöveg/kód arány szükséges a weboldalon? cikkükben, fényt derítünk a szöveg/kód arány legendájára.