• HW Online Honlapkészítés, Weboldal készítés
  • +36 70 325 6986

Online marketing


Online marketing

Online marketing. Világmarketing. Milliókhoz szólni - nem feltétlenül milliókért.

 

Az online marketing mára nélkülözhetetlen eleme a weboldal készítésnek és a vállalati marketingnek. Költséghatékony és jól szegmentálható eszköz, amely a cég erőteljes online jelenlétét biztosítja, ugyanakkor konkrét vásárlói igényeket generál. Az online marketing ma már nem divatszó, trendi szöveg, hanem kőkemény reklámlehetőség, kikerülhetetlen alkalmazás.

Mit foglal magában az online marketing tevékenység?

Keresőmarketing, amely megkönnyíti az azonnali ügyfélszerzést, és a pénztárcát is kíméli.

 

Online sajtóközleményekkel építhetünk PR tevékenységet, mindemellett hírértékű tartalmakkal népszerűsíthetjük vállalkozásunkat.
Bannerhirdetések segítségével - valóban kreatív megoldás esetén - mágnesként vonzhatjuk weboldalunkra a potenciális ügyfeleket, vásárlókat.
Kialakíthatjuk a rendszeres jelenlétet hírlevélmarketing támogatással. A lényegről, az akciókról, a cégről. Mindent, ami másnak is fontos lehet.
Partnerprogramok létrehozásával nagyobb lendületet, több erőt érhetünk el.
Nem mindegy, milyen verbális megjelenéssel kommunikálunk. A szövegírás tudás, tapasztalat és érzék dolga. Kreatív szakembereink birtokolják mindezt. Komoly társadalmi elismertséget, párbeszédet alakíthatunk ki e-PR tevékenységünkkel.
Nincs papírköltség, nincs postaköltség, de van célzott, személyre szabott ajánlat e-DM segítségével.
Hol? Mikor? Hogyan? Hányszor? Mennyiért? Kinek? Egyszerű kérdések, amelyekre vannak jó és rossz válaszok.  A jó válasz sikert hoz, a rossz pénzt visz. Mi tudjuk, mi a jó megoldás, mi a legoptimálisabb mix, ha médiatervezésről van szó.
És garantáltan gazdaságosabb, olcsóbb, ha a médiafoglalás is nálunk történik!
A vírusmarketing a marketingtevékenység egyik legolcsóbb és leghatékonyabb módja a szájról szájra terjedő üzenet, a szájpropaganda.

 

Online sajtóközlemények

 

Létezik, hogy egyes weboldalaknak nagyobb olvasottsága legyen mint néhány népszerű és elismert folyóiratnak?


   
Egy jól megírt és elhelyezett online sajtóközlemény nemcsak a véleményformálásban lehet hasznos, hanem weboldalunk látogatottságát és elismertségét is növelhetjük vele. Az online sajtóközleményben megoszthatjuk a legfrissebb híreinket Partnereinkkel, valamint képeket, linkeket helyezhetünk el benne, ezzel növelve a weboldalunk látogatóinak számát. Gondoljuk csak át! Mi lenne, ha a drágán megvásárolt újságfelületről minden olvasó az irodánkba léphetne tovább!

 

Használjuk ki az internet adta lehetőségeinket, hogy célközönségünk szélesebb elérésével, egyúttal a költségek leredukálásával építhessük PR tevékenységünket!

 

Hogy miben tudunk segíteni?

 

Bannerhirdetések

 

Kreativitás, nyüzsgés, interaktivitás. Figyelemfelkeltés és egyéniség!  Jól átgondolt bannerhirdetés.

 

A kapu, amelyen keresztül a látogatók a weboldalunkra érkeznek. Rajtunk múlik, hogy mennyi látogató, milyen minőségben érkezik azon a kapun, amely kreatívitásunk és profilunk cégére.

 

Hogy milyen legyen ez a kapu?

 

Kreatív, látványos, vonzó, vagyis merőben más, mint minden megszokott! Hiszen szeretnénk kitűnni a szürkeségből, a unalmasból. Mert a mi  termékünk/szolgáltatásunk a legjobb az Ügyfélnek.

Mutassuk meg ezt Neki is! Segítünk Önnek egyedi és hatékony banner tervezésében ill. elhelyezésében, hogy a megfelelő helyen és időben, a megfelelő weboldalra léphessen be a látogató egy jól összeállított bannerhirdetéssel!

 

Hírlevélmarketing
 

 

Hiába küldi a hirlevelet, ritkán reagál a vásárló?
Segítünk kialakítani hirlevél rendszerét, a hirlevél grafikáját, szövegezését.
 

 

A kapcsolat mindennél többet ér. Sajnos nem tudunk mindehol ott lenni, nem tudunk minden kedves Ügyféllel kezet rázni.
Hogyan tarthatnánk mégis rendszeres kapcsolatot vele? Hogy értesíthetnénk a fontos információkról, lehetőségekről, hogy alakíthatnánk mégis ki a csoportszellemet?

 

A jól kialakított hírlevélstratégia a hírlevélmarketing legfontosabb eleme. Az átgondolt és felépített hírlevél láncolat, az Ügyfeleket valósan érintő tematika, az  egyszerűség és az átláthatóság különbözteti meg a kapcsolat értékű hírlevelet a levélhalmaztól, ami nap mint nap a postaládánkba érkezik.

 

A hírlevélmarketing hasznos eszköze lehet az online stratégiának, ha tisztában vagyunk lehetőségeinkkel, a hírlevelünk erősségeivel. Mi segítünk megtervezni, szöveget írni, elküldeni. Önnek csak az eredményt kell élveznie!

 

Partnerprogramok

 

Gyümölcsöző partnerség, kapcsolatépítés, amely közös előnyökkel jár.

 

Hogy mindez mit takar az interneten? Egy weboldal népszerűségéhez nagyban hozzájárul, hogy honnan és hány helyről lehet hozzá eljutni.
Ugye egy város sem tud fejlődni utak, segítők, partnerek nélkül? Éppúgy, mint egy forgalmas metropolisznak, egy weboldalnak is szüksége van ösvényekre, amelyeken minél több látogató olvashatja el a neki szánt üzenetet, minél több útra, amelyeken látogatók érkezhetnek.

 

Segítünk felderíteni azokat a partnereket, amelyekkel gyümölcsöző kapcsolatot kialakítva, közösen használhatjuk ki egymás látogatottságát.
Bannerek és linkek kölcsönös elhelyezésével nyújthatunk további hasznos információkat látogatóinknak, valamint fogadhatunk plusz látogatókat a partnerünk weboldaláról.

 

Klikkeljünk kölcsönös elégedettségre, gyümölcsöző partnerségre.
Várjuk Önt, legyen a Partnerünk!

 

Vírusmarketing
 

 

A marketingtevékenység egyik legolcsóbb és leghatékonyabb módja a szájról szájra terjedő üzenet, a szájpropaganda.
Ezt a jól bevált és tradicionális technikát az internet elterjedése és az újabbnál újabb online eszközök tovább forradalmasították.

 

Hogy miként továbbíthatjuk üzenetünket Szájtról szájtra, levélről levélre?

 

A megoldás a szájpropaganda internetes változatában, vagyis a vírusmarketingben rejlik. Az első alkalommal bizarrnak ható elnevezésnek kevés köze van a vírusokhoz. Elnevezését a vírusok hatásmechanizmusáról, vagyis az egyénről egyénre, szájról szájra történő terjedésről kapta.

 

Röviden összefoglalva a vírusmarketing többek között az alábbi technikák internetes alkalmazását jelenti:


 

Autosignature, ami lényegében az e-mailek végén található aláírás, amely a kívánt oldalt reklámozza
Megjegyzések, commentek írása különböző témák végén, blogokban
Ingyenes e-book terjesztése
Fejlécek, láblécek
Ingyenes szoftverek

 


e-PR

 

Az internet elterjedése a Public Relations területén is megújulást, új lehetőségek egész tárházát nyitotta meg, amelyet röviden e-PR-nek hívunk.
Hogy mi is az az e-PR? Az Ügyfelekkel történő kapcsolattartás, kapcsolatépítés elektronikus formája.             A távolságok hatékonyabb leküzdése, a társadalmi üzenet eljuttatásának új és az egyik legdinamikusabban fejlődő formája.

 

Az e-PR egyik leginkább ismert eszköze a tájékoztató jellegű honlap, amelynek az eladásnövelés helyett az információ átadás, tájékoztatás az elsődelges célja. A "non-profit" jellegű imázsépítő weboldalak mellett az e-PR területéhez tartoznak a kapcsolatépítő és kapcsolattartó szolgáltatások, levelezőlisták, adatbázisok, és minden olyan eszköz, amellyel az elektronika lehetőségeit kihasználva, tudatosan építhetjük a rólunk kialakított képet.

 

Az e-PR egy színes ceruza, egy árnyalat a ceruzatartóban.
Mi segítünk ezt a ceruzát jól használni, hogy egy fontos árnyalattal szebb legyen a tudatosan kialakított kép!


 
e-DM

 

Költséghatékony? Igen.
Személyre szabott? Igen.
Névre szóló? Igen.
Gyors? Igen.

 

Ez az e-DM.
És mindezt hogy érvényesíthetem az Ügyfeleim felé?
Egy jól megtervezett e-DM levél hatékony eszköze az Ügyfelekkel való kapcsolattartásnak.
Tájékoztat, reklámoz, kapcsolatot teremt és megtart.
Ráadásul költséghatékony és gyors, mivel nem kell kinyomtatni, borítékolni és postára feladni.
Megtervezzük, megszövegezzük, megfomázzuk és feladjuk. Mindezt Önnel, Önért, az Ön Ügyfeleiért, az Ön kényelméért. A szaktudásunk kamatoztatásáért.
Hiszen a közös siker eredményt hoz mindkét fél javára!

 

Szövegírás

 

Szereti Ön a sikert és a pénzt? Örömmel tölti el, ha társadalmi megbecsülésben részesül?

 


Ha a válasz igen, Ön bizonyára tovább olvassa ezt a szöveget.
Mert kíváncsivá tettük a címsorban feltett kérdésekkel.
Vajon miért kérdezzük ezt, mit ígérünk mi Önnek, amivel több sikert, pénzt és társadalmi megbecsülést érhet el?
Azért, mert van jó válaszunk. Ez a jó szövegírás titka.
Ahogy Önt, másokat is érdeklődővé tudunk tenni. Ahogy Önnek, másoknak is képesek vagyunk felkelteni a kíváncsiságát.
Az Önre és vállalkozására irányulót.
Így indul a siker. A siker, amely pénzt hoz. És ha Ön sikeres, akkor bizony megbecsülik.
Közel húsz éves tapasztalatunk van a szövegírás területén is.
És persze számtalan referenciánk.
A szövegíráshoz elvben mindenki ért, gyakorlatban nagyon kevesek.
Költészet és üzlet elegye.
Ön hány jó költőt ismer, aki tehetséges üzletember is egyben?
Aki meggyőző, racionális, érthető? Ugyanakkor szívhezszóló, lelket simogató?
A szavaknak ereje van, Önnek sikere. Mert nekünk vannak szavaink.
A szövegírás ennyire egyszerű.
A szövegírás ennyire bonyolult.
A szövegírás szakma, adottság, tehetség.
A szöveg íráskészség nélkül annyi, mint a foci labdaérzék nélkül.
Mi tudjuk, a siker mitől gömbölyű...

 

Médiatervezés

 

Hogy lehet kedvező költséggel, de mégis hatékonyan kihasználni a médiában rejlő lehetőségeket? Lehetséges csak egy kis szeletet levágni a reklámtortából úgy, hogy jól is lakjunk vele?
A médiatervezés fogalma több médium célirányos és hatékony használatát, valamint ezek tudatos megtervezését jelenti. A tervezés szerves része az Ügyfél céljainak pontos feltárása, a rendelkezésre álló budget hatékony felhasználása, a legjobb hirdetési megoldás felkutatása. De hogy lehet mindebből a legtöbbet kihozni? Mit jelent a médiatervezés a mi szemszögünkből nézve?
Ez a mi szakterületünk. A médiatervezés során mindezt  figyelembevéve, a látogatottsági adatok ismeretében javaslatot teszünk a torta legjobb szeletének kiválasztására.

 

Egészségünkre!

 

Médiafoglalás

 

Mit ér önmagában egy plakát? Hány embert tudunk elérni egyetlen, televízióban vagy rádióban leadott reklámszpottal?

 

Mit jelent a médiafoglalás fogalma?

 

Egyes állítások szerint a marketingre kiadott pénz, ablakon kidobott pénz. Szerintünk ez az állítás abban az esetben igaz, ha nem fektetünk kellő figyelmet a csatornára, nem ellenőrizzük az eredményességét, költséghatékonyságát, mielőtt közzétesszük az üzenetet. A médiafoglalás mindezen, az Ügyfél számára egyenként is kulcsfontosságú fogalmak szem előtt tartását, a reklámfelületek tudatos lefoglalását és vásárlását foglalja magában.

 

Miért fontos a médiafoglalás?

 

Mi segítünk a rendelkezésre álló médiumok közül kiválasztani és lefogalni azt, amely leginkább közel áll a megvalósítandó célhoz. Legyen szó e-PR cikkről, bannerfelületről vagy éppen kattintás alapú keresőhirdetésekről (Google Adwords), segítünk felmérni a reklámfelületek ár-érték arányát, valamint mennyiségi kedvezményekkel leszorítjuk a hirdetési díjakat.

 

Ügyfelünknek örömöt, számunkra sikert jelent egy kampány eredményes lezárása!